Розклад дзвінків
1 урок - 8:30 - 9:15
2 урок - 9:25 - 10:10
3 урок - 10:20 - 11:05
4 урок - 11:20 - 12:05
5 урок - 12:20 - 13:05
6 урок - 13:15 - 14:00
7 урок - 14:10 - 14:55
8 урок - 15:05 - 15:50
Як готувати ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ?
2. Наведи порядок на столі,
підготуй належне приладдя.
підготуй належне приладдя.
3. Вимкни телевізор, радіо та інші
відволікаючі засоби.
відволікаючі засоби.
4. Склади план своєї роботи (з якого
предмета почати, а яким закінчити).
предмета почати, а яким закінчити).
5. Чергуй предмети фізико-математич-
ного циклу з гуманітарними.
ного циклу з гуманітарними.
6. Пам’ятай, що робиш завдання не для
вчителів і батьків, а для себе!
вчителів і батьків, а для себе!
7. Зранку швидко повтори.
Алгоритм ЧИТАННЯ ТЕКСТУ
1. Виділіть (випишіть) нові для Вас
терміни, закони, інформацію тощо.
терміни, закони, інформацію тощо.
2. Керуючись підручником, словником
надайте інтерпретацію (тлумачення,
пояснення) кожному з виділених
нових термінів, понять, законів.
надайте інтерпретацію (тлумачення,
пояснення) кожному з виділених
нових термінів, понять, законів.
3. Які з виділених понять, законів
залишилися незрозумілими для Вас?
Зверніться по допомогу до
вчителя.
залишилися незрозумілими для Вас?
Зверніться по допомогу до
вчителя.
4.Установіть логічні ланцюжки,
певні взаємозв'язки, наслідки,
способи досягнення результату причина
і наслідок мета і засіб.
певні взаємозв'язки, наслідки,
способи досягнення результату причина
і наслідок мета і засіб.
5. Виділіть, на Ваш погляд, головну
думку в даному тексті. Чому Вона
для Вас є головною?
думку в даному тексті. Чому Вона
для Вас є головною?
6. Для вирішення якої проблеми,
ситуації тощо можна
використовувати дану інформацію?
ситуації тощо можна
використовувати дану інформацію?
Як вчити НАПАМ’ЯТЬ?
1. Прочитай і визнач головну думку.
2. Розділи текст на смислові частини.
3. Вивчи першу частину.
4. Вивчи другу частину.
5. Повтори першу і другу частини разом.
6. І так далі!
Алгоритм РОЗВ’ЯЗАННЯ ЗАДАЧІ
1. Про що йдеться в умові?
2. Визнач значення відомих величин:
словесно числом, виразом чи
рівнянням позначенням.
словесно числом, виразом чи
рівнянням позначенням.
3. Запиши запитання задачі через
позначення.
позначення.
4. Перевір одиниці вимірювання.
5. Якщо треба, зроби схему.
6. Запиши задачу у вигляді
рівняння через позначення.
рівняння через позначення.
7. Підстав у рівняння замість
позначень відповідні числа або вирази.
позначень відповідні числа або вирази.
8. Перевір відповідь. Якщо вона
неправильна, пригадай чи переглянь
розв’язання подібної задачі.
неправильна, пригадай чи переглянь
розв’язання подібної задачі.
Як складати КОНСПЕКТ?
1. Прочитайте текст підручника.
2. Запишіть у зошит тему конспекту.
3. Визначте в тексті головний зміст,
основні ідеї, поняття, закономірності,
формули, тощо.
основні ідеї, поняття, закономірності,
формули, тощо.
4. Визначте взаємозв’язки
(причина-наслідок, мета-засіб).
(причина-наслідок, мета-засіб).
5. Основний зміст кожного
значеннєвого компонента
законспектуйте у вигляді кодованої
інформації (скорочення, абревіатури,
малюнки) після найменування
теми в зошиті.
значеннєвого компонента
законспектуйте у вигляді кодованої
інформації (скорочення, абревіатури,
малюнки) після найменування
теми в зошиті.
6. Доцільно позначити на сторінці
конспекту праві і ліві поля: ліворуч
записувати назви розділів,
параграфів, номери сторінок,
самостійно сформульовані основні
проблеми, а праворуч – свої висновки
і коментарі, посилання на інші
наявні у вас матеріали.
конспекту праві і ліві поля: ліворуч
записувати назви розділів,
параграфів, номери сторінок,
самостійно сформульовані основні
проблеми, а праворуч – свої висновки
і коментарі, посилання на інші
наявні у вас матеріали.
7. Найважливіші положення (
визначення, докази, висновки)
записуйте у вигляді цитат.
визначення, докази, висновки)
записуйте у вигляді цитат.
8. Корисно мати під рукою маркери
або ручки різних кольорів, щоб
відмічати ними найважливіші для вас
елементи конспекту.
або ручки різних кольорів, щоб
відмічати ними найважливіші для вас
елементи конспекту.
9. Прочитайте ще раз текст і
перевірте повноту виписаних ідей.
перевірте повноту виписаних ідей.
Грамотне складений конспект
повинен задовольняти наступним
вимогам: правильне передавання
основного змісту тексту, відокремлення
головних думок, логічний зв’язок
виписаних думок, структурованість,
стислість, інформація про джерело
тексту, наявність вільного місця для
доповнення написаного новими
думками.
повинен задовольняти наступним
вимогам: правильне передавання
основного змісту тексту, відокремлення
головних думок, логічний зв’язок
виписаних думок, структурованість,
стислість, інформація про джерело
тексту, наявність вільного місця для
доповнення написаного новими
думками.
Комментариев нет:
Отправить комментарий