Сторінка для учня

Розклад дзвінків                 
1 урок - 8:30 - 9:15
2 урок - 9:25 - 10:10
3 урок - 10:20 - 11:05
4 урок - 11:20 - 12:05
5 урок - 12:20 - 13:05
6 урок - 13:15 - 14:00
7 урок - 14:10 - 14:55
8 урок - 15:05 - 15:50

               Як готувати ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ?

1. Не відкладай на потім, 
виконуй завдання в той 
день, коли його задано.
2. Наведи порядок на столі,
 підготуй належне приладдя.
3. Вимкни телевізор, радіо та інші
 відволікаючі засоби.
4. Склади план своєї роботи (з якого 
предмета почати, а яким закінчити).
5. Чергуй предмети фізико-математич-
ного циклу з гуманітарними.
6. Пам’ятай, що робиш завдання не для 
вчителів і батьків, а для себе!
7. Зранку швидко повтори.

Алгоритм ЧИТАННЯ ТЕКСТУ
1. Виділіть (випишіть) нові для Вас 
терміни, закони, інформацію тощо.
2. Керуючись підручником, словником 
надайте інтерпретацію (тлумачення, 
пояснення) кожному з виділених 
нових термінів, понять, законів.
3. Які з виділених понять, законів 
залишилися незрозумілими для Вас?
Зверніться по допомогу до 
вчителя. 
4.Установіть логічні ланцюжки,
певні взаємозв'язки, наслідки,
способи досягнення результату причина 
і наслідок мета і засіб.
5. Виділіть, на Ваш погляд, головну 
думку в даному тексті. Чому Вона 
для Вас є головною?
6. Для вирішення якої проблеми,
ситуації тощо можна 
використовувати дану інформацію?

Як вчити НАПАМ’ЯТЬ?

1. Прочитай і визнач головну думку. 
2. Розділи текст на смислові частини.
3. Вивчи першу частину.
4. Вивчи другу частину.
5. Повтори першу і другу частини разом.
6. І так далі!

Алгоритм РОЗВ’ЯЗАННЯ ЗАДАЧІ

1. Про що йдеться в умові?
2. Визнач значення відомих величин: 
словесно числом, виразом чи
 рівнянням позначенням.
3. Запиши запитання задачі через 
позначення.
4. Перевір одиниці вимірювання.
5. Якщо треба, зроби схему. 
6. Запиши задачу у вигляді 
рівняння через позначення.
7. Підстав у рівняння замість
 позначень відповідні числа або вирази.
8. Перевір відповідь. Якщо вона 
неправильна, пригадай чи переглянь
 розв’язання подібної задачі.

Як складати КОНСПЕКТ?
1. Прочитайте текст підручника.
2. Запишіть у зошит тему конспекту.
3. Визначте в тексті головний зміст, 
основні ідеї, поняття, закономірності, 
формули, тощо.
4. Визначте взаємозв’язки 
(причина-наслідок, мета-засіб).
5. Основний зміст кожного 
значеннєвого компонента 
законспектуйте у вигляді кодованої
 інформації (скорочення, абревіатури,
 малюнки) після найменування 
теми в зошиті.
6. Доцільно позначити на сторінці
 конспекту праві і ліві поля: ліворуч
 записувати назви розділів, 
параграфів, номери сторінок,
самостійно сформульовані основні
проблеми, а праворуч – свої висновки 
і коментарі, посилання на інші
 наявні у вас матеріали.
7. Найважливіші положення (
визначення, докази, висновки) 
записуйте у вигляді цитат.
8. Корисно мати під рукою маркери 
або ручки різних кольорів, щоб
 відмічати ними найважливіші для вас 
елементи конспекту.
9. Прочитайте ще раз текст і 
перевірте повноту виписаних ідей.
Грамотне складений конспект
повинен задовольняти наступним 
вимогам: правильне передавання
основного змісту тексту, відокремлення 
головних думок, логічний зв’язок
виписаних думок, структурованість,
стислість, інформація про джерело 
тексту, наявність вільного місця для
 доповнення написаного новими
 думками.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Головна сторінка

Ми радо вітаємо вас на нашому блозі ! Я-Матяш Катерина Ігорівна  -  вчитель початкової школи. Категорія: спеціаліст, стаж роботи - 3...